It's your Day!

heyyy, hyeee, hoiiiii!
(k, permulaan yang agak biadap)

Assalamualaikum semua. K, baru jawab paper UNGS tadi., k seat aku tak strategic! sumpah tak!
Okay, baru satu paper, fuhhhhh, kertas soalan dia sehelai je, jawapan aku sampai 6 page
entah ape aku carut dalam tuh tak tau lah betol ke tidak. so ade 5 paper lagi menanti.

And now, i would like to dedicate this entry to the special one, yes! You!
And now you are officially 20!
okay, you lagi muda dari i, hehe

and seriously i have no idea nak buat/bagi/dedicate ape untuk you. sumpah!
so, ini jer yang i sempat buat,
kalau ade yang nampak annoying you boleh ignore this post, hehe



HAHA, can you see berapa banyak kali kitorang buat? Boleh jadik pelakon tak? back up seinger ke kan? okay, gurauuu.

k, itulah i yang sebenar, kat luar pon macam tuh, kat dalam pon macam tuh. *kat dalam pehal?*
so, i harap you terima. Dan I doakan semoga SEMUA impian you tercapai.
*youuuu, title video nih Eira yang letak, you salahkan dia! HAHA

and, for my gelprenggg,
terima kasih sebab sudi luangkan masa untuk aku,
terharu weh terharu. *lap titisan air mata yang menitik-nitik*

p/s : sekarang memang trend kahwin awal ke ape? atau sejarah lama sedang berulang kembali, yang mana zaman dulu-dulu (macam zaman mak aku) akan berkahwin di usia muda?okay, next entry aku nak cerita pasal kahwin awal, do wait! bye


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR