Ad-Durianah

Dulu aku selalu merungut kat mak. Aku cakap kat mak aku, aku cuma kawan dengan kengkawan aku yang bebetol rapat je, like Hani, Marissa, Wani, Sharina and Husra. Itu je kawan yang aku rase aku boleh nak menggila. Bukan nak cakap aku takde kawan lain, ade je. Tapi entahhhh. Dah aku taknak, aku taknak lah kan. So, sejak join JASA, sejak pegi makan durian dengan gang Azam, sejak aktif dalam kelas ict yang ade 23 lelaki tuh, baru meluas siket pemandangan aku.

Tapi ade lah seorang hamba Allah nih. Aku tak tau nak describe dia cemane. Dia dah ade girlpren kot, yang dia rajin bebeno mesej aku pahal? Aku sampai tak tau nak bagi reason ape kalau taknak reply whatsapp dia. Soooo, awakk, jangan mesej saye lagi lah. Pepandai awak lah hidup dengan girlpren awak tuh. Saya taknak kacau. Even saya dengan girlpren awak berkawan, tapi saya still gak taknak kawan awak. sorry. Lagipon, saya dah ade yang berkenan. HAHA

k, tak mau emo-emo ye cik ashida md anuar. So, untuk mereleasekan tensi yang melanda, aku sedaya upaya berusaha ngajak kengkawan aku walaupun aku tau semua busy untuk pergi makan durian sesame. And yessssss, some of them said, yessss!

sementara nak menunggu  si Marissa nih bersiap, posing dulu :)
 (mengalahkan mak datin dia nih bersiap! padahal pegi makan durian tepi jalan jeeeee)

eksaited sangat aku apesal?

yeahhhh! duriannnnn! 5 biji RM10!



macam makan ape je, asal sakan sangat nih? HAHA

kerakusan melanda, nak bukak tisu je pon. haha

ye wani? apa yang kau cuba lakukan sebenarnya? haha



second round punyeeeee, fuhhhh!

ye, saya sedang menghirup air masak dari bekas buah durian tuh.

dan ini adalah durian crepe!!!
tak tau lah kalau sebab aku dah makan durian terlalu banyak ke ape kan, tapi aku rase durian crepe nih biase je, rase durian jugak lah kan. haaaa. so, at least aku dah rasa? korang dah?

p/s : someone asking me, "Siape yang confess kat kau tuh? Budak mane weh? And siape budak engine yang kau pandang tepi jalan tuh? Amboiii, kemain kau sekarang!" K, aku nak tergelak. Don't you think that orang yang confess kat aku dan budak engine yang aku pandang tepi jalan tuh adelah orang yang sama? yeahh, he is UIA'ian. HAHA, kbyeeee

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR