Unexpected Situation


yaaaahh, it's already November. Time flies!
kalau dekat Twitter, sah-sah lah tengah trending #NovemberWishes, kan?
So, ape #NovemberWishes aku?
Jawapan : NOTHING!

hampir tiga bulan berlalu kau tau?
kenapa mesti hari nih? kenapa tak tahun depan je?
berani pulak eh nak tegur? walaupun aku tau kau buat bukan atas kerelaan kau.
kau tanye, aku jawab, kau tanye, aku jawab.
and the conversation end just like that!
and that was the first time you give Assalamualaikum, is it?

please, jangan cakap dengan aku lagi boleh?
sebab aku macam menyampah, fake gile kottt
unless, kalau  kau bebetol nak explain ape yang berlaku tiga bulan lepas,
because the reality is, I'm still waiting
tunggu explanation, bukan tunggu kau!

p/s : aku harap sangat aku perempuan terakhir yang jadik mangsa kau, please jangan buat kat kaum aku macam nih lagi, pleaseeee



No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR