the CONFESSION

*aku tengah mengantok nih, segala typing error, kalau ade ayat-ayat keling tuh buat-buat tak nampak je ye?

to begin with, Bismillahirrahmanirrahim, 
perkara yang tak pernah aku duga dalam hidup aku,
benda yang sama sekali tak pernah-pernah aku jangka,
berlaku dalam keadaan yang agak mengejutkan.


kite sampai demam bace ayat awak tuhh, haha, okay, TIPU


okayyy, awak yang confess kat kite through twitter tuh
okayyyy, firstly
sumpah aku tak sangka,
ye lah, aku mane tau ape yang terpendam dalam hati kau!
tau tak aku tengah kelas time kau gurau tuh?
tuh memang senyuman aku yang paling lebar. haha
selame nih huwa-huwa, gelak gelak, gurau senda, aku ingat benda normal
tapi sebenarnye, aku perasan hints yang kau bagi, just aku tak sure
ye lah, sifat perempuan nih, mudah perasan.
so aku taknak lah perasan sorang-sorang.
so aku assume semua nih gurauan antara kite kengkawan~

so, bila kau confess time tuh,
mulanya aku memang tak tau nak buat ape,
first, aku carik najiy, tapi tya je yang ade time tuh.
consult lah dengan dyoranggg. consult pon bolehhh, haha
najiy paling tak leh bla,  aku belum start cite lagi,
dia dah tanye aku macam-macam, haha

aku jatuh cinta dengan ayat kau nih~

 -InsyaAllah,kalau ade jodoh,akan aku jadikan kau yg halal untuk aku satu hari nanti ..aku tak boleh janji ape2,tapi aku boleh janji kau boleh lupakan dia yang pernah sakitkan kau dan InsyaAllah akan cube membahagiakan kau...InsyaAllah "Pemilik nyawaku" -

Haaa, memang gugur air mata aku time tuh jugak!
dan yang paling aku tak sangka,
kau pendam perasaan nih selama TIGA tahun!
dan dalam masa TIGA tahun tuh jugak la
aku boleh pegi memain cinta dengan orang lain :(

jadi, atas nasihat ummi dan kengkawan,
aku menyambut baik perasaan kau,
InsyaAllah, kalau ade jodoh, tak ke mane kan.
Siapa aku nak langgar takdir Allah?




satu je aku nak tanye, dan memang aku nak tau sangat.
ape yang kau pandang sangat dekat gadis macam aku nih? HAHA
please answer my question, okay awakkkk!

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR