Port Dickson / Aidiladha

macam tak nice kan kalau update entry seminggu sekali?
lagi-lagi time aku cuti camnih, nampak na loser!
dok kat rumah buat ape je shida oiiii?

okay, seminggu sebelum cuti, ade lah aku usha-usha photographer aku tuh,
nak photoshoot kat Port Dickson. (Please don't ask why Port Dickson.)
Dia cakap okayyy. Dia punye okayyyy tuh, hurm.
Bile fikir-fikir balek, pergi dengan adik aku je lahhh!
And here we gooooo!

focus kurang menjadikkk

bukankah kita berjanji untuk menghayati keindahan alam ini bersame-same? LOL!

rase macam nak cari high heels yang 10 inci laaaaa.

tak ready lagi time nihhh~

His name is Haziq and he's not a professional photographer! kahkah!

ignore my face :P

haziq, i want your phone, can we change? hehe

bajet ade pakwe call nak ajak burak~
hentikan lah angan-angan minah jenin kau nih!

padah pakai heels kat pasir pantai, terjunam kaki aku woiiii~

berangin, rosak tudung akuuuuu :(

could you find the differences between us? give me at least one :D

nak sangat bergambar dengan pokok rhu tuh, 
buat background pon jadiklaaa

 
dear You, I'll be waiting~

nice jugak lah camera Xperia U adek aku nihhhhh~

kate takde line, nih borak dengan siape?

one snap, before we go home.

yang sticker P tuh sebab adek aku okay, aku dah habes lesen P!
time nih, sehari sebelum Hari Raya Aidiladha, kire hari Arafah lah!
so, satu family aku puasa. Balek dari PD, adik aku ajak pergi Baker's Cottage.
Bende alah ape tuh kan? okay, sebuah kedai yang menjual kek dan roti yang sedap berbanding King's. Hoho. Adik aku mengidam cream puff. Sekali pergi dah tak ade. Agak terserlah kekecewaan kat muka dia. Weh, nanti aku buat lah untuk kauuuu!

Rasenye macam belum terlambat nak wish raya! So, Selamat Hari Raya Aidiladha to all Muslims. Jangan makan daging banyak sangat, nanti migrain. K, takde kaitan. HAHA. Sedih tak kalau aku cakap there are only 6 person yang wish aku? 1-Fawzy. 2. Zahir. 3. Eira. 4. Unknown number dekat waksap. 5. Abang Razi 6. Amirun.
okay, bye!


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR