Raya 2012

Sumpah memang dah lame gile aku tak update,
biaselah, masalah tak pernah berhenti datang kat aku,
semua dah upload gambar raya kat fesbuk, twitter, belog
aku je yang takde mase untuk semua nihhh,
bajet wanita berkerjaya lah tuh konon....
so biarlah dah lambat sekali ponnnn,
aku nak upload jugakkkkkkkkkkkkk!

haziq cover macho -..-

k, nih time kat kampung,
nampak tak rumah kat belakang tuhhh?

k, sebelah kiri tuh,
pakcik aku yang paling sporting habesssss!
dengan dia je yang aku boleh nak gelak lelebih,
sebelah kanan sepupu yang dikatakan agak rapat jugak laaaa...
dah bertunang pon~

so, aku upload tuh je lah gambar mase kat kampung,
ade 400 keping, memang tak lah wehhhh
then, nak cerita konvoi raya dengan Petrians!
awesome habes baq hangggg!

disebabkan najiy gila yang lembap tuh, plan berubah!
tak pernah-pernah rumah aku jadik yang first!
amekkawwww, memang melantak kuih raya je la!
tak sempat nak buat pape!
kalau korang datang tengah hari,
kompem dapat nasi beriyani wehhhh!



bff aku paling sengal! Fieza Joe!

driver sejati aku!
sentiase dibawa kemane jua! HAHA

Nampak tak macam aku lagi tinggi daripada dia?

k, over pulak aku senyum!

tang aku je mesti terselit kannnnnnn!

dari kiri : Fiza Baha, Afifah, Me, Atiqah :)

Bapak tak centre gile amek gambar nyeeee punnnn-..-

haaaaa, time nih kannnnnn!
Jep entah ape kene macam kene rasuk je tengok kamera aku,
lepas tuh sampai terbaring-baring tuh ha amek gambar aku,
 over kan?


Aku sebenarnye terkilan,
tak dapat beraya dengan PPINS :(

and awak awak awak,
i don't miss you lah
I just miss the memories that we both had before.
And I'm tired of being treated like I don't deserve any explanation of anything at all.
And sebenarnya kau memudahkan segala urusan aku,
thank you SO MUCH :)


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR