open house :)

setahun tak jumpa,
Alhamdulillah, kami dipertemukan semula dalam bulan Syawal nih :)

so Syafiqa Husna jemput kitorang pergi rumah dia,
ade makan-makan?
and wondering, mane budak Petra yang lain?

k, so bila dah jumpaaaa, haaa kau!





paan dengan syafiqa memang tak leh jumpa! HAHA


yayyy, dapat duit raya :)

yang hujung tuh siape? musykil pulak aku



anggaplah aku pon tengah posing jugak tuh.




sebenarnye, yang comel dalam gambar nih is syafiqa, serius.

sporting pulak shamin nak bergambar macam nih :)

Dia memang bukan ibu saya, tapi dia boleh jadi ibu kepada semua orang :)

Syafiqa, thanks kerana sudi menjemput, macam pelik tak? kite takdelah rapat sangat, tapi aku dengan ummi pulak yang macam kawan baik, hehe. Banyak rahsia kitorang share sesameeee :)

Paan, terima kasih kerana sudi menjemput, dan menghantar saya pulang ke rumah. Kesian kau nak kena tunggu aku habes bergossip dengan ummi, macam laki tengah tunggu bini habes berborak, hoho

Akram, terima kasih kerana sudi menjadi photographer kite semua, tak dinafikan, semua gambar yang kau amek memang cantik. Ye la, lenses nye pon cantek kann. DSLR aku biase jeeeee.

Shamin, lain kali cakap je nak ajak aku pergi open house sesame tau. Aku nih ade mase loading sikettt, hehe. Shamin Shamin, hurmm, aku nih pon bukannya elok sangat perangai. Just nak bagi pendapat je. Ade mase perempuan memang nak tahu setiap gerak geri pasangan dyorang, tapi tak bermakne boleh dikongkong. Tegas siket okayyy? Sebab kau pernah jadi ketua aku, so aku tau kau boleh. Mengalah boleh, tapi jangan cepat kalah hanya kerana seorang perempuan :)

Fadhilahhh, lame tak jumpe, kau makin kurus lah. diet keee? anyway, kau masih lagi macam dulu. Takde ape pon yang berubahhh, hehe :)

and the last one, the most important person in my life! Umi Salmah Hanim!
Umiiiiiiiiii, haaaa, Shida tengah menjerit nih. Memang setahun kite tak jumpa, rindu tak terkateee. Kite banyak bercerita dan berkongsi masalah kan. Umi tau tak kadang-kadang Shida jeles dengan Iqa. Sebab Iqa ade Ummi. Bukan nak cakap mak Shida tak best ke ape, tapi Umi layan kitorang macam anak-anak ummi jugak. Kadang-kadang rase nak jugak ajak Umi pergi date lepas tuh cerita dari A sampai Z! Hari tuh tak puas tauuuuuuu. . Pasal Shida dengan dia tuh, Shida still tak nampak ape-ape lagi, kalau ade jodoh, ade lah. Umi orang first yang akan Shida carik nanti! Umi doakan lah yang terbaik untuk kitorang semua. Haha. And thanks kerana menjemput. InsyaAllah, akan kita berjumpa lagi.



Korang. Jangan putuskan persahabatan kite tau. Tapi tak mustahil dari persahabatan akan bertukar ke fasa yang lain :) Sayang koranggggg.

p/s : Kalau nampak gambar yang macam edited tuh, dari Akram lah yang pasti. Nampak yang macam buruk tuh datang dari kamera aku lah.

1 comment:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR