Alkisahnya handphone aku :(

pakai henpon cecanggih nih pon susah jugak kan?

so, hari tuh, aku memang dah bengang gile dengan henpon aku nih, aku cabut memory card, aku format phone. Aku off 2 jam. 2 jam je, tak boleh lelame. Orang penting kan, semua carik aku, HAHA

So bile on je, semua kosong! KOSONG weh! Contacts semua lesap. Mesej korang sampai 12k yang aku simpan tuh pon hilang dengan begitu sahajeeeeee. Lepas tuh berderet-deret mesej yang dari semalam punye, baru nak masok. Bengang je bebudak nih aku tak reply. 

So kalau tengok henpon aku, contacts tak sampai sepuluh orang, mesej dah takde sampai ribu riban dah, wallpaper semua hitam, gambar entah pape. Applications pon yang penting je aku download. Then memory card tuh aku tak pakai dah. Sebab bukan aku punye.

yang tak bestnye, bukti-bukti mengarut yang aku simpan semua dah hilang, so aku memang takde ape dah nak tunjuk kat kengkawan aku. Tapi yang aku bersyukur nye sangat-sangat, aku kan dah hilangkan semua number, and thank God aku tak pernah hafal number yang sorang tuh. So aku tak payah lah gatal tangan nak hantar mesej kat dia lagi. >_<

So, ape yang aku nak sampaikan sebenarnye? K, kalau korang mesej aku, lepas tuh pulak kalau aku pegi tanye, "Eh, ni siape eh?" korang jangan lah ingat aku main-main ke ape kan, aku memang dah hilang semua number nih. Nak menyesal pon macam takde gune. Nak redha, tapi macam tak ikhlas, nak pasrah tapi aku belum menyerah.



Tapi selalunye, kalau tengok gaya orang tuh punye mesej, aku senang je nak syak number siape. Well, itu salah satu kelebihan yang aku ada. Lol!

p/s : And a new story just to begin. Hey you! Just wait and see! Watch out!


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR