Induksi PPINS :)

Assalamualaikum, dah lame tak update. Ingatkan dah tak kerja boleh lah nak buang mase begitu sahaje! Tapi TAKKK! Banyak gila benda yang jadik serentakkk. Aku sampai serba salah nak tolak yang tuh, nak terima yang nih. So dalam mase yang same Eira nak datang rumah, Hani Sha and Marissa nak tidur sehari kat rumah, and Induksi PPINS 3 hari 2 malam. K, mane nak pilih nihh?

Setelah dinasihatkan si Eira Jengkel, akhirnye aku cuba memuaskan hati beberapa pihak dengan menghadirkan diri ke Induksi PPINS. Tapi dapat datang sekejap je lahhh. So, perkara pertama, sah-sah lah Ta'aruf :)

So, ade modul! Setiap sorang diberikan sehelai kertas. Then, kena buat kipas! Tau kan? Tau kan? Lepas tuh tulis nama sendiri kat depan sekali.

like THIS!
*spongebob sebagai hiasan

Lepas tuh kan lepas tuh kannn, kertas tuh kene pass kat setiap orang, and setiap orang kena tulis ape yang dyorang rase pasal kite? Got it?
Contohnye, kertas aku, aku pass dekat Ali. so Ali kena describe aku dalam kertas tuh aku nih orangnye macam mane. Next, pass kat Abu. Abu pon kena tulis gak pasal aku. Pass sampai lah surat tuh dapat kat aku balek. Begitulahhhhhhh.

Mulanya aku macam nak bace kat rumah, tapi biaselah. Semangat inkuiri (ingin tahu) tetap berlegar-legar dalam hati aku. So, aku nak post kat korang komentar-komentar yang aku dapat.

-Best buat menyakat (emoticon NAKAL)~

tak lain tak bukan, tulisan Abang Razi! Geram aku dengan dia nih tauuuu!
Tengok gambar yang dia lukis tuh pon aku dah tau! HAHA

-Baik, pandai pakai shawl. Hehe. Best kenal dengan awak!~

-Sopan santun. Harap kamu lebih komited untuk sama-sama gerakkan PPINS.
Kalau bukan kita, siape lagi?-

-Nampak malu-malu je tapi okay je. Pandai menyesuaikan diri. Bergaya, I like.-

-Baik, sopan santun. Mudah didekati.-

-Okay je walaupon mula-mula nampak sekejap ada, sekejap takde. 
Muka macam ada masalah tapi kena pandai korek..hehe ^_^ -

-Mula-mula dulu kurang kenal akak. Akak pon jarang bagi komitmen. 
Tapi lepas akak share masalah, baru saya faham. TQ.-

Adam, thank you sebab memahami situasi akak :'(

*aku tak paham kenape tak boleh nak rotate yang nih
- Manja, suka berblog. Suka berkawan dengan ramai orang.-

Daripada Syaraf : Ashida boleh jadi model muslimat PPINS akan datang :)

so, overall, Shida terima semua komen nih. And mostly cakap Shida tak bagi komitmen sangat. SEE?! I told you guys right? Shida tau Shida dah tak banyak join program(s) PPINS. Kenape tak bagi jawatan Shida tuh kat somenone yang lebih layak? Shida nak letak jawatan boleh?

k, satu lagi, why most of you judge me based on my appearance? not on my character? sokay. Just random saying. By the way, Shida nak jugak surat dari hati ke hati tuhhhh~
Please make it for me! Seriously I want! I WANT!

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR