Program KAFI (PPINS)

Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan untuk update belog yang tak seberapa nih, izinkan dakuu...
k, tak yah nak panjang lebar!

So, PPINS ade lah buat program Kursus Asas Fasilitator Islam kat Kem Herba Hulu Langat, kat Sungai Congkak. Mulanya, aku sumpah taknak pergi, sebab banyak sangat masalah, tapi lepas aku consult dengan sorang member aku nih, akhirnye terbukak jugak pintu hati nih nak join program tuh untuk jadi committee. Dengan Adam umpama memujuk, Abang Razi yang tak putus asa tanye aku pergi ke tak, dengan Kak Tiqah yang tak mengizinkan aku balek hari, akhirnya aku setuju untuk bermalam kat sane!

so Sungai Congkak dah pon aku jejak,
sampai-sampai je teros lunch! LAPAR GEGILA OK!
lepas tuh tolong memasak untuk makan malam

Eira interframe! HAHA

para peserta KAFI



tolong goreng kentang je pon! Tak yah serius sangat lah muke tuh

with all the committees,
nampak tak betapa jauh bezanya aku dengan dyorang.
InsyaAllah, soon ;)

Adam, tumbuk je Abang Razi tuh! HAHA

ala tomey-tomey,
salah satu aktiviti kat sini,
memang gelak habis lah malam tuh~



hari pertama orang offer durian kat aku, sebelah mata pon tak pandang
masok hari kedua, aku lah yang habeskan semua! HAHA
Abang Razi tengok aku sampai geleng kepala!

sweet kan makan berjemaah?

Adam tetibe nak merase duduk atas wheelchair nih,
dah alang-alang, suruh dia posing sekali!
menjadik lahhh!

k, posing tak berape nak menjadikkk, hehe

last but not least, me and Eira Jengkel!

so Eira, terima kasih tak terhingga sebab sudi luangkan masa dengan akak,
join program nih, segala aktiviti gila kat sane dengan Eira sumpah kelakar!
ade ke masok hutan pakai baju kurung? HAHA
kbai

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR