Ramadhan 2012~

Salam Ramadhan and hello guys~

Dah 3 hari berlalu, baru sekarang berkesempatan nak update. Al-maklumlah, sebagai remaja yang sedang meningkat lebih dewase, aku sentiase mem'busy'kan diri dengan belajar buat kek, buat kuih raye, and sekarang tengah fikir nak pergi kelas menjahit ke takkk. Aku menjahit memang kurang minat, tapi bile fikir-fikir balek, kalau lah aku reti menjahit, dah lepas dah satu pakej untuk jadik bini orang! HAHA, k belum!

Ade someone tweet macam nih
"Girls sekarang berlumba-lumba nak buat cupcakes paling sedap, macaroons paling colourful, padahal dyorang tak sedar yang masak lemak cili api dan asam pedas lagi terasa nikmatnya bila makan."

ok, yang nih sumpah buat aku down!
eh, aku dah expert lah masak asam pedas!

ahah! so ditakdirkan Hani, Sha and Marissa bertandang ke rumah aku seperti yang dirancang! k, ayat aku OVER! Lepas jer berbuka, semua excited nak pergi terawih, balek dari terawih, baru sempat nak amek gambar!

ade sorang yang tak pergi terawih time nih!
cer teka yang mane satu. HAHA

balek terawih jer, dah pukul 10. tunggu sorang-sorang mandi, memang perghhhh
Celah manenye nak balek awal kalau sampai kat sane je dah pukul 11?
Carik parking dah satu hal! orang kat situ memang ramai gile!
biaselah malam minggu kannn.

Dah pukul 1 pon, kitorang kat situ lagiiii.
Dengan aku yang tetibe lak lapar! HAHA, 
lepas tuh kan, lepas tuh kan, 
ade orang tuh tanye aku nak makan steamboat tak sebab dia nak belanje.
Aku lapar memang lapar tapi takdelah sampai nak suruh sesape belanje.
Mulanya aku memang taknak! SUMPAH!
dah dia asyik cakap "jom lah!" je dah 3 kali.
Aku pon "okayyy" 3 kali jugakkk! k, yang nih membongak

okay, yang nih pakai camera kat phone!
sumpah tak lawa! 
abaikan lah pipi aku yang macam telur tuhhh~

Sampai rumah dekat nak pukul 2 pagi. Lepas tuh sambung makan lagi!
Memang lah kannnn. Tidur pukul 3 pagi!
Nasib baik bangun sahur! Tuh pun mak aku kejut aku dengan cara call phone aku!
HAHA, nak harap alarm sorang-sorang? kalau dah asyik stop lepas tuh sambung tido balek, nak sahur acane kan? please lah terase korang! HAHA

then ingat nak pergi Ayunar kat Nilai,
sebab nak beli inner tudung yang paling awesome!
tapi tulah, janji melayu. Konon nak gerak pukul 10!
pukul 11 baru bangun wehhh. HAHA
penyudahnye gerak lepas zohor

nih still kat rumah lagi!
inner tudung yang aku pakai tuh lah contoh inner Ayunar
best sebab boleh tajamkan and tak lekat kat dahi :)

untong lah dapat teddy bear dari orang tuhhh~
siap ade brooch pink lagi!

aku umpama disisihkan :'(

kitorang ade bracelet yang same. Kau adeee? HAHA




k, part yang last-last tuh sah lah posing gediksss you ollss!

so thanks lah sudi menjejakkan lagi ke rumah yang tak seberape nih.
Aku hargai usaha korang dari gombak, lepas tuh singgah rumah Hani, naik LRT, 
naik KTM sampai lah Seremban.
so, aku mintak maaf lah atas serba kekurangan yang ade sepanjang korang kat rumah aku,
kalau ade aku tak terlayan ke, tersalah cakap ke,
atau mak aku masak tak sedap ke, air bandung tak berape nak superb ke,
sorry k :) 
Jangan serik datang rumah aku lagi. So berjumpa lagi di sem yang akan datang.
Raya nanti jemputlah datang rumah.
Mak aku cakap nak buat open house. Semangat tak mak aku? HAHA
Bye korangssss!

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR