Chicken Foldover and Tutti Frutti

rindu belog aku wehhh,
k, so dah seminggu aku kerja, kerja ape?
ok, taknak bagitau,
nantilah aku post gambar aku siap dengan dress code lagi,
so, time tuh korang describe lah aku cemane ponnn..

nak dijadikan cerita, pagi tadi aku bangun lambattttttt :(
and ofkos perjalanan aku ke tempat kerja jugak lambattttt
aku datang-datang je, aku nampak Along
ceittttt, time aku datang awal kau takde kannnn?
time aku lambat nih lah kau nak tersengih-sengih pandang aku kan!
aku malu dengan kau tau takkk??

k, pasal si Along nih, nanti pulak aku cerita okayyyy?
so, hari Jumaat, aku balek awal, dalam pukul 1 lebih camtu lahhh,
balek rumah je, tengok mak aku tak masak :(
sadis, aku sangat lapar
so, nak tau ape jadik??

pegi Mekdi Senawang sebab nak makan Chicken Foldover nih :)

Sebentar ye, kami ingin ber'foldover'! HAHA

Then, Eira cabar aku tengok Final Destination,
so, pergi tengok kat Tutti Frutti

amekkkawwww, RM20 something jugak lah keneeeee

so, kitorang pon tengoklah cerita tuhhh,
belum pape lagi, aku dah pegang-pegang dia, HAHA
okay Eira, akak dah kalah :(
tak sanggup aku nak tengok cerita tuhhh,
nanti aku terbayang-bayang,
sampai terbawak kat mimpi pulak nanti


k, si Gemok dan si Debab :)

Eiraaaaa, thank you sebab sudi spend time dengan akak tauuuu :')
kadang-kadang sumpah kompius, mane satu laki aku nih? HAHA
harap-harap takde siape yang menyalahertikan persahabatan kite,
termasoklah 'awak' kite tuhhhh :')

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR