Having great moment with them :)

keluar without planning any activities memang confirm, jelas dan nyata akan huru-hara lah jadiknyeee.
Bukan taknak, tapi aku pon tak tau nak buat ape bile keluar dengan dyorang nih,
maka dengan ini,
kitorang ponnnn singgah kat Pizza Hut
(padahal aku dah lunch kat rumah, selera ghimau betol aku lately nih)

set untuk 4 orang kawww!

juniorita Eira and juniorita Pyz :)

jug tuh WAJIB kene letak depan aku! senang aku nak refill! HAHA

tak habes-habes dengan BB dia wehhh -,-"

Aku suka part yang bayar bil tuh, aku suke sangat style kau Cuahhh! Baru fair and lovely!
Thank you tauuuuuu, hehe
Sah bebudak nih memang untong gile keluar dengan senior macam kitorang kan?
Tak puas pulak bergossip time makan tuhhh
korang nih memang kannn

with Eira,
percaye tak nih first time aku bertentang mata dengan dia?
seriously aku tak tau camne aku boleh friends dengan dia kat fesbuk,
pastu rajin pulak post kat wall aku tuhh,
padahal tak kenal pon wehhhh
jumpa kat sekolah pon tak pernah,
and and and this is what we called AWESOME!
tak kenal maka tak cinta! HAHA

pakai baju kurung sebab baru lepas attend event penting kat sekolah
buat lawak je tau korang nihhh

Then, lepas jalan-jalan kat Jusco, pergi City Park je lah kannnn,
mane lagi kitorang nak melepak kalau kat Seremban nihhhh

our driver, anak kepada pak imam yang suka bela rambut panjang! HAHA
Muhammad Nasuha!

tiga generasi SMAD KLANA! Wohaaa!

Awak nih memang manje kannn? hehe

Eira yang comel dan malu-malu kucing! Kucing pon tak malu macam dia nih tau

in ascending order, I'm the eldest! and jarak setiap kitorang 2 tahun,
and tak sangke boleh lepak macam nih,
korang memang cool gileeee laaa!

time nih geram gile dengan Nasuhaaaa,
geram yang teramatttt!

ok, budak nih salah fokus nihhhh,
yang aku kat belakang tuh punye lah happy reply mesej diaaa,
lepas tuh, entah kenape tibe-tibe, macam...hmmmm....k, nothing


k, last picture!

hey awak awak semua,
 thanx sudi spend time dengan akak,
sudi calling2, hantar mesej bebanyak,
siap post kat wall lagiiii, HAHA,
akak terharu sebab Eira and Pyz macam bersungguh-sungguh nak lepak dengan akak,
dear Pyz aka Fizah,
Happy Birthday to you my dear,
tahniah dapat anugerah pelajar cemerlang PMR kat Petra,
May Allah bless you always and may all your wishes come true :)
Happy lah tuh dapat hadiah daripada Nasuha? haha
and Nasuha,
thank you sebab jadi drebar, jemput aku kat rumah,
bawak pergi jalan-jalan,
lepas tuh hantar aku balek rumahhhh,
btw Nasuha, kite ade bende yang belum digossipkan lagi!
Ingat tauuuuuu!
last but not least, satu hari nanti aku kenalkan Elyas kat kau k?

THANK YOU SO MUCH GUYS!

p/s : next planning dengan Nasuha, MELAKA! InsyaAllah laaaa, kalau #myElyas tak kisah! hehe


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR