Aiskrim Goreng aku menjadikkk oiii~

seems like there is someone who is waiting for my new entry, well here it is :)

kalau nak compare The Wanted dengan One Drirection, sewajibnye aku memang berpihak kepada One Direction sebab ada Zayn Malik.. HAHA, tapi kalau nak cakap pasal lagu, sekarang aku tengah gile melayan Glad You Came!

Ok, memang takde kaitan dengan tajuk pon sebenarnye! HAHA
k, disebabkan pengaruh Marissa dengan Hani lah nih
kalau pergi pasar malam je, mesti beli aiskrim goreng
kalau marissa tuh, lagilah! sampai beli dua!
tamak tau awak nih, haha
aku pon dah macam ketagih dengan bende nih

so, aku pon dengan semangat yang menggunung,
google lah resepi how to make this Aiskrim Goreng.

so, bile dah tau tuh kan, ya Allah, dia punye senang nak buat tuh,
sampai tak boleh nak cite kat sini, sebab senang gile nak mati! HAHA

korang just perlukan :
  • roti yang tak expired dan tak haram untuk dimakan
  • Aiskrim yang berperisa dan BUKAN aiskrim Cornetto, Mat Kool dan Paddle Pop


Atas sebab masa aku buat nih, camera aku entah ke mane, so memang takdelah gambar sangat!
pakai camera phone jeeee :(

lepas dah goreng, okay lah nih kan?
goreng benda nih tak sampai 30 saat ponnnn :)

see? Aiskrim kat dalam pon tak cair lagi tauuu :)

blog aku nih dah macam blog masakan dahhh! hehe, so aku dah pass dah buat cupcakes, Aiskrim Goreng, so my next mission, Apam Polkadot. Cik Marissa and Cik Hani, nanti nak datang rumah bagitau okayyy? Nanti aku buat bebanyak untuk korangggg :)

Ayat Bajet : Maaf, saya tidak menerima sebarang tempahan! HAHA

1 comment:

Saya Disini said...

sy xpernh mkn aiscream goreng

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR