kakak kite TUNANG :D

loser! aku kalau bab mukadimah, introduction nih sumpah memang fail..
okeh, to begin with,
bismillahirrahmanirrahim,
seperti yang dirancang, akak aku dah pon bertunang!

sebenarnye, pagi Sabtu tuh aku baru sampai,
 bawak Hani, Wani and Elyas balek sekali..
datang-datang jer, semua kawan mak ayah aku mengusik..
maluuuuuuuuuuuuuuu!


ok, sambung cerita kakak aku,
the most part yang paling aku bangge dengan kakak aku is,
tunang dia tuh tak silap aku first love dia, and insyaAllah will be the last one too :)
and and and, dyorang bercinta start daripada matriks, bawak ke degree,
sehingga lah hari nih...
dekat nak tujuh tahun jugak aku rase...
congratulations to you Aiyu Anuar and Abang Fikri.
Nak kahwin kan tahun depan?
tetibe aku pulak nak nangis buat entry nih...

aku ngaku, kau cantik sangat mase nih, aku jeles okeh! jeles sangat!

nice shot lah abang Eby :)

*no description*

aku memang bukan watak utama, 
tapi semua orang tegor cakap aku makin cun, ikut muke kau!
#ehyekeee?

dan kenape dia mesti lagi tinggi dari kitorang?
oh bukan tuh soalan aku..
ketinggian aku sampai situ je ke?

ok, seriously, the most gugup part,
aku tak tau kenape aku nervous gile amek gambar time nih,
maybe sebab aku tak pernah tengok adat orang Melayu real depan mata,
and aku tak tau the real one adat bertunang,
so, bile dah tengok,
aku ponnn, ohhhh, macam nih rupanyeeeee...

tengok muke kakak aku?
nampak happy gileee..
insyaAllah, my turn is coming soon!
#shidagatal

kahwen cepat pleaseeee,
nak baby :)

semua mata pandang entah ke mane =,="

yang baju merah nih sepupu kitorang, 
dyorang baru kahwin, dah 5 bulan rasenyee..

percaye tak kalau aku cakap aku jarang bergambar dengan dia semesra nih?
so sad :(

yeahh, nampak tak naluri keibuan kat sini?
yeah, i love babies :)

nih satu family besar dyorang yang datang!
10 buah kereta kottt..
gile kentangggg!

comel!

dan aku sangat tak paham kenape mak ayah aku tak reti pandang kamera?
kenape dyorang mesti pandang tempat lain
sedangkan cameraman kat depan?
oh emak, oh ayah!

aku suke gambar nih!
muke photostat je masing-masing!


thanx korang sudi datanggggg!
aku rindu korang okehhh!

k, sebenarnye banyak gambar aku nak upload, tapi tak larat, banyak gile kot..
so, dear my sister, congratulation sebab dah jadi tunang orang,
haaa, bawak-bawak berubah siket perangai tuh, 
kau bukan macam aku dahhh..
aku happy sebab kau dah bertunang,
aku sedih sebab tak lame lagi kau nak kahwin dah, nanti kau pindah..
aku jeles sebab kau dah ada 'tiket' untuk jalan kebahagiaan kau
and meee?
masih lagi belajar, belajar and teros belajar.

even kite selalu gadoh dulu,
aku tau tuh yang buat kite lagi rapat,
bile akak dah kahwin, 
kau amek alih tugas jage family,
kau drive, hantar mak ayah pergi memane,
pape semua depends kat kau,
and tak lame lagi tugas tuh jatuh kat aku..
aku takot tak mampu wehhh..
aku kan tak sekuat kau!
but don't worry!
i'll try my best for all of us :)

aku doakan hubungan korang kekal bahagia untuk selama-lamanya

again, tahniah!

p/s : please kahwin cepat, sebab aku tengah counting turn aku pulakkkksss! HAHA

1 comment:

Saya Disini said...

cntik wana biru ni

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR