kecelaruan personaliti

am i too rough?



kalau rasa aku bergurau kasar, jangan sesekali ajak aku bergurau.
i am not the type of person yang nak serius je memanjang,
*belajar dari si Leplep

when you are in social network, you should behave yourself, is it?
jadi setiap kali nak post status kat fesbuk/tweet,
 memang nak kena letak 'haha' or ':P' at the end of the sentences lah?
it sounds so gedikkk paham tak?
dan aku buat macam tuh dengan orang tertentu je sebenarnye,
kalau aku tak letak 'haha' 'hihi' doesn't mean yang aku tengah serius.

memang ade je kan orang yang, dia tengah buat lawak, tapi muka serius nak mati.
tapi aku bukan macam tuh la, sebab siapa yang kenal aku, aku serius time study, time dalam kelas dan time BERCINTA je :P
see, kat mana aku letak smiley?



HAK TWEET HAK KAMI
HAK KAU, HAKKKKTUIHHHH
*don't you think that i am making a joke right now?
kalau ayat nih pon kau cakap aku kasar, i will change. i WILL





gonna make a video to show you the way i talk
*bajet ade orang nak tengok*
*kalau ade mase, aku buat*

do understand me well, can you?


p/s : acane gelpren kau boleh feghend dengan aku 'punyaaaaaaa'?!! Can't accept that! SERIOUSSSS!





No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR