a weekend well spent with you


Assalamualaikum, and hello guys. What's up? Have you ever wondered why babies are so sweet-smelling? That smell was very calm and when the babies are growing up, that sweet-smelling is slowly disappear. Do you know where that sweet-smelling comes from?

Rasulullah S.A.W. pernah bersabda :
"Bau bayi itu (berasal) dari bau SYURGA (hadith dhaif)

k, point dia sekarang. bende nih takde kaitan pon dengan ape yang aku nak post. haha. Saje je nak share something before i'm starting to potpet potpet kan. So, ade orang tuh dah masuk sem 2 kat MICET. Sebelum masuk lagi, dia dah plan awal awal nak balek hujung minggu sebab nak jumpe aku, ohhh so suwittttt gitu. 

so, tujuan utamanya keluar, sebab nak belikan hadiah untuk Berq2.
ala, lupa plak nak amek gambar hadiah tuh, hihi

so, selamat Hari Lahir wahai kembar.
May Allah bless you always.
Best tak kenal akak? HAHA

Maka, selepas itu. Ohh, lupa nak kabor. Jengkel jemput aku keluar time nih weh. Terharu ohh terharu. On the way nak hantar aku balek, kitorang singgah taman permainan kat area rumah aku. Nak camwhore + buat video kononnya. HAHA













TO BE HONEST! aku tak pernah dan tak reti nak buat mimik muka macam nih sebelum nih. Nih semua aku belajar dari Jengkel. Dan kalau perasan semua gambar tuh macam fokus kat muka aku je. Pandai camera aku nih behave. HAHA. Bukan salah akak tau Eira. Akak dah fokuskan kat muka kita kot but end up macam nih :P

Esoknya plak hari Jumaat, aku sebuk nak buat Red Velvet. Okay, Pasal Red Velvet nanti aku cerita yeee. Selepas berhempas pulas mengerjakan Red Velvet tuh, teringin nak bagi Eira rase, walaupun sebenarnya aku segan kot nak bagi orang rasa air tangan aku. Haaaaa. So, tetiba Eira cakap dia lapar. Dia ajak aku teman dia makan. Selera diaaaaa, Ice Room tuhhh. 

yang nih always faveret aku. spaghetti white cream sauce kot name dia.
dan kebetulan Eira pon order benda yang same.
Nampak tak segala kimia, biology, fizik yang ade kat kitorang?
okay, hambar
tapi aku segan dengan dia nih. Sebab dia yang bayarkan semua. SEMUA! Aku nak bayar tapi dia taknak terima duit aku. Sedih. Macam tak laku je duit aku tuh. Ok, bye!
So, kitorang balek time Maghrib2 tuh. 

Sampailah hari ketiga, which is hari Ahad. Aku teringin nak buat kerja gila yang mana saje nak jumpa dia 3 hari berturut-turut. Okay tak gila mane pon sebenarnya. 
Yang paling tak leh bla, aku ajak dia pakai baju kaler kuning sesame, tapi tu lah Eira, pi letak kat MICET baju dia tuh, nak bagi sape pakai? Una? Mariam? Mimy? HAHA, okay, tak lawak!
So, aku decide nak pakai baju kaler purple, Eira bantai singgah Giant beli inner kaler purple.


and here it is~

dan dengan bangganya Eira pon pecah rekod tiga hari berturut-turut jemput aku kat rumah. Dengan tak semena-mena, tetibe Najiy mesej Eira cakap bosan. Wah Najiy, lawan tokeh nampak. Sekarang bosan terus ajak Eira, terus lupa kat aku nih kannnn. Fine Najiy.

Dan kitorang yang macam orang kaya sampai konvoi 2 kereta nih pahal kan?
ade 4 orang je padahal nye ponnn.

follow si retisss nih haaa.

Mula-mula nak makan cendol kat Kampung Sentosa, sekali tutup!
Penyudanya melepak kat Stadium tuh haaaaa!


atas permintaan Najiy, dia nak dok tengah-tengah
bajet artis betol! HAHA



adekah saya kelihatan gemok?


tak senonoh betol aku, maghrib nihhh! haha

so, untuk tatapan terakhir, terima lah video pertama dari kitorang berdua!
and seriously takde niat pon nak jadi Vlogger! In fact aku pelat 'R' lol!
kahkah



Mesti Najiy bangga nama and gambar dia ade dalam video kite nih kan Eira? HAHA

So, sedikit ucapan penghargaan dariku untukmu. *Puihhhh!*
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa dengan akak.
Layan kerenah gedik/mengada/menyampah akak nih.
Thanks jugak sebab sudi jemput akak kat rumah selama tiga hari berturut-turut.
Thanks jugak sebab belanja akak macam-macam. Belanja makan, belanja beli shawl, bagi pinjam kot. Phewww. Sumpah part nih akak segan sebenarnya nak cakap. And thanks for EVERYTHING. You just made my day lah.
So, belajar rajin rajin for this sem, jaga diri leklok, makan jangan lupe. And last but not least, JANGAN LUPA AKAK. haha
k bye.

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR