Nakal tapi Halal

"Awak, kita nampaknya tidak sering berhubungan, tiada jua bicara manis, berjumpa apatah lagi, tarikh-tarikh penting tidak lagi menjadi keutamaan, sedangkan masing-masing sibuk mempersiapkan kelengkapan diri, Kita ini bercintakah?"

eh, aku dah kenape?

sesejak addicted dengan Terfaktab and Mr. K kat Twitter, ayat aku makin berpuitis! Holla!
And and and, dengan semangat ingin tahu yang mendalam tentang relationship mendorong aku untuk membeli Kitab Terfaktab 2 Nakal tapi Halal

Alamat aku tuh salah sebenarnye :P

k, aku taknak jadi loser dalam relationship. Punyelah merancang bagai nak rak, last-last pakwe kau kahwin dengan ex dia balek! That's what we called relationshit! Sememeh doh perangai! Tapi kan once kau putus cinta, sure kau akan rase sakit. Then kengkadang benda-benda cenggini lah yang buat kau stronger than before. Well, inilah kehidupan sebenar. Persyaitonkan cerita novel, slot akasia, samarinda tv tiga! Tak seindah itu alam realiti kita. 


" Putus cinta adalah sebuah titik permulaan awak menjadi burung terbang bebas sebelum kembali ke sarang komitmen. Hargailah putus cinta itu sekali-sekala!"

Kalau dah putus cinta 10 kali? sepuluhkali-sepuluhkala? Eh?

p/s : yang kat atas sekali tuh takde kaitan dengan aku tau! tapi kalau ade yang terase....ah! pedulik ape aku kalau kau terase!

1 comment:

Sharqeill said...

salam....
sya dsini shaq...
mohon pertolongan....

nak tnya ,,,, dimana boleh sy dpatkan buku (kitab terfaktab `jilid 1` `jilid 2`)...

&
disini kekiluruaan bagi memastikan kitab terfaktab jilid 2, berwarna biru atau merah???


boleh email kan kpada sy.. d mana boleh sy dptkan nya,.. sy menetap d johor bahru... ..
nie email sy..
sharqeill@yahoo.com
dn nie no hp... 012-7473507

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR