tak paham :(

aku baru nak merase jatuh cinta
k, baru nak rase,
itu pon tak sure betol ke takkk
baru nak rase bahagia wehhhh, sumpah!
aku baru nak raseeeee

tapiiiii, kenape ade orang macam korang-korang nih?
serius, AKU TAK PAHAM!

let bygones be bygones lah guyssss,
selame nih dengan siape korang bercinta, dengan siape korang keluar date, dengan siape korang lepak, aku tak pernah nak amek tau, aku tak pernah pandang korang atas bawah, tak pernah kesah!
aku tengok, aku dengar, pastu aku buat bodoh!

even padahal masing-masing aku rase perangai tak lah sebaik mane!
tapi korang siape nak judge aku itu ini?
nak bagi nasihat aku terima, tapi sampai kondem aku camni,
memang dah lebih nih wehh
macam lah partner korang perfect sangat kannn?

tapi bile pasal aku,
baru nak rase happy sikit, BARU je nak happy sikit,
tetibe dengar cerita tu lah, cerita ni lahhhh
pastuh bila nampak aku jalan dengan dia,
semua pandang atas bawah macam bagos!

everyone stares at me like i've killed someone!
guyssss, please! stop staring at me!

i know, there is someone who laughing at me because he thought I've chosen the wrong one instead of him, but who cares?

I'm HAPPY with him, because he makes me smile like...

THISSSS!
*bak kate farah lee, "eh, shida ade high cheek bone!"

and I'm very appreciate for everything that he had done for me!

Dear L, Thank you soooo much :)

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR