birthday girl :)

hmmm, permulaan yang agak baik, pagi yang gelap, nampak terang bersinar
k, ayat sila jangan nak gedik alam sangat boleh shidaaaa?

k, patotnye kan, orang tuh kan, dia cakap kan, nak bawak kite keluar dinner, dah maghrib pon tak dapat pape mesej daripada dia, ye la, cakap jadik pon tak, cakap cancel pon tak..sobs sobs T_T

dengan muke kuciwa, aku ajak Idah pegi cafe makan Yong Tau Fu, faveret aku setakat nih.
Lepas tuh baru dia mesej! Erghhhhh!
Ajak aku pergi sambut birthday kawan diaaa!
Ah sudahhhh! Aku dah lah tak kenal, lepas tuh datang macam tak diundang.
Tapi sebab aku nak jumpe dia, aku gagahkan diri bersiap.
Encik Elyas, sila bangge dengan statement kite nih ye ;)

Datang-datang pon dah pukul 9.30 malam, carik parking macam carik ape jeeee, FULL!
k, kawan dengan Elyas nih, baru tau camne rupe Danau Kota malam-malam nih..
meriah gile! Aku kalau banyak mase time nih, aku ajak dia singgah uptown tuh...
tapi dah kul 11 kan, wajiblah takkkk

so, sampai-sampai jeeee~~

dah separuh habes dahhh

aku suke tengok ukhuwah dyorang, nampak akrab gile :)

k, yang kanan farah kan? yang tudung biru nih tak silap fatin kannn?

i diet u, makan kek je! haha

awak comel :)





yang nih najwa kan?



yeahh, yang tudung kuning tuh ira! Birthday dia lah yang kitorang sambut!
see? aku suap dia, sweet kan aku?hehe

<3 <3 <3

wajib lah kan ade gambar berdua, hehe 

idea Elyas, kelakar je!

k, thanx kat korang-korang sebab ajak kite join celebrate birthday nih, walaupun kite tak kenal each other, tapi rasenye macam cepat mesra, senang je masok, sorry lah kalau kite agak pendiam, tak banyak cakap, pemalu semua, maybe sebab baru first time jumpeeee.

sooo, Ira, Happy Birthday to youuuu :)
May Allah bless you always :)
Sorry hadiah tuh, kite bagi biase-biase je,
sebab Elyas bagitau lambat!
salahkan dia ehhh!
InsyaAllah, ade mase, kite jumpa lagi!

btw, korang best gileeeee :)
semua comel :)

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR