Aiyu's Wedding Ceremony

Assalamualaikummmmm and heyyyy! 
Ye, jangan nak membebel! Aku tau aku dah lame tak update, busy wehhh, super duper gila busyyyyy mann!

so, straight to the point lah, as being mentioned in the title, yezzaaaa, my only single sister is just getting married with her first love, named Fikri!
And I think I already told yaaaaa in my previous (kuasa sejuta) entry, that the most proud thing about them is masing-masing adalah first love kepada masing-masing. Dua-dua UIA!

Dan, setelah 6-7 tahun kot berchentaaaaa, maka.....

dan hanya dengan sekali lafaz, mereka sah sebagai suami isteri :)

pink kawww yang belah lelaki :)

Satu set okay kakak aku dapat! jelesssssss

muka tempeeee

k, semangat nak posing dengan bungaaa

Malam bergambor dengan persalinan tuh, aku takde kat rumah sebab aku pergi ikut Tom pacak signboard kahwin kat tepi jalan! It was funnnnn! Hehe
so, kite teroskan dengan majlis pada keesokan harinyaaaaaa

Dan keesokannya, tibalah hari persandingan.

doorgifts :)

the one and only adik lelaki

kakak aku yang sulung, ade rupa tak?

hey hey hey, kak Ros in da house!
tetamu pertama saya :)

Menyampah aku kena paksa hias meja pengantin!
Lantas, aku paksa haziq untuk menghias bersama-sama. haha

Ekha mok mok!

and he is Muhammad Farhan :)


bang, makan duduk bangggg!

hai abang ipar :)

hiks :P

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Thanks Petriansssssssss, Jep, muke kenape?



Korean students. Kelakar tengok dyorang makan nasi guna tangan

With Syirooo! Kawan since dalam perut!

Aqilah Sulaiman! Thanks for coming!

Suke betei adik aku dapat bergambo dengan orang Korea!



pendek pendek pendekkkk

hye abang abang JASA!

Thanks for cominggggg :)

Aidil omeyyyyy angat!


Inaaaaa, kawan belakang rumah :)

dan heyyy pengantin lamaaaa :)

sepupu i 

gatal betol adik aku nih, sesuka hati je nak bergambar dengan kak amal :)

and the siblings is on the pelaminnnnnn

muke sepesen takkk?

and last but not least, 
tahniah buat aiyu anuar and abang fikri,
so welcome to the family wahai abang ipar,
semoga kekal hingga ke akhir hayat,

from your smile, i know that you were so happy
congratulations!

p/s : "I've been spending all my time just thinking about you, I don't know what to do, I think I''m falling for you. I am trying not to tell you but I WANT TOOOOO!
I'm scared of what you will say, so I'm hiding what I'm feeling."
-Colbie Caillat-
 Because I know, I You, We NEVER.
,

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR