Random Saying

Nak cuba tukar kata nama, gaya bahasa, intonasi nada dan sebagainya boleh? Kalau nampak rude, please let me know, okay?

  • k, gua baru beli buku Lejen Press nih. Memang gua marathon dari Econs pergi CAC sebab nak beli buku Terfaktab. (Sampai nampak Paan pon, gua tak sempat nak tego, haha) Tapi, sampai-sampai je, buku yang dah lame gua idamkan tuh takde stock. Kejadah apekah ini? Gua sampai kalau boleh nak rewind balek mase jumpe Paan tuh, nak tego dia, lepas tuh nak jalan sesame, okay tak sweet. So ini je yang mampu menarik nafsu manusia biase seperti gua untuk beli.
pedulik ape gua orang cakap gua bace buku merepek ke, buku lucah ke, engko tau ke ape isik dalam dia?
sebab tuh lah wujudnya pepatah english, don't judge a book by its cover. walaupun sebenarnye gua pon tak berape nak paham sangat ape kene mengena tajuk buku nih dengan cover page dia? komen engkorang cemane?

  • boleh dikatekan derhaka dak bila mak gua sendiri yang tepon dan tanye dengan nada begini "Takde perasaan nak balek rumah ke minggu nih?" Haaaa, boleh tahan lame gua terkesima nak interpret nada mak gua time tuh, sama ada nada perli atau nada rindu, nak sedapkan hati, gua anggap itu nada rindu. Selangkah gua masuk rumah, I was likeeeee. "Ohmaiiiii, rumah ke setor nih?" Okay, preparation orang nak kawen, gua layankan ajeeee (Btw, best tau tak bila kumpul ramai-ramai buat persiapan kahwin nih)
nih kad kahwin sebelah perempuan

Nih sebelah lelaki! Ala, comeyyyyy!

so dengan secara rasminya, gua jemput engkorang semua datang ke majlis wedding kakak gua 30 Mac 2013. Yang 6 April tuh only for selected people! Kahkah!
Tema kaler purple woiiiii!

  • nih part kelas Parenting gua plak. Yang mane kitorang kena attend kelas keibu bapaan atau senang cite subjek untuk menjadik ibu bapa mithali dunia akhirat gituuuu. #OnlyInUIA. Boleh dikatekan gua orang paling happy bila lecturer kabor 'NO FINAL EXAM'. Tapi entah dengan tetiba, lecturer gua suruh pergi melawat Rumah Anak-Anak Yatim terdekat area Gombak. Tak memasal Sharina appoint aku jadik APM, gileeeeee. (Nasib baik PM hensem, sebab tuh gua terima) Okay, niat kalau tak terpesong memang tak sah kan? Mungkin sebab Sharina nampak aku bersemangat waja nak jumpa anak-anak yatim kottt. Tapi memang dah lame gua pendam niat jadik perkasam nak pergi mane-mane orphanage centre. Engkorang doakan trip kelas gua nih jadik k.

  • k, dengan megahnya gua nak kabor, gua dah delete account ask.fm. Kenape? Sebab yang tukang tanye tuh bodoh. (Serius lah aku mencarut nih?). Amende lah tanye soalan bangang. Tanye harga dress lah, tanya pasal henpon lah. Padahal gua tweet je semua tuh. Macam tak boleh tanye kat twitter pulokk. Inilah yang kita panggil pengecut. You know pengecut? Do something bad towards people without exposing who really they are. (k, bila gua dah sepiking nih, maknanya gua marah) Tapi paling tak menahan, gua dapat soalan lucah. Free free je kene celaka dengan gua. Kalau lu pikir gua nak jawab soalan sengal lu tuh, lu silap lah der. And the weirdest thing is, ade orang tanya ke gua pasal Jabir, dan tak memasal nama gua ada kat ask.fm Jabir. Okay, yang nih dah over. Aku buat baik pon, life still sucks. So, untuk lu, lu, lu dan lu, boleh pegi meninggal.

  • saya mohon awak, awak, awak, awak, awak paham situasi saya. that's it.

  • if i were given a chance to be someone else, i am proudly saying that i still want to be me. because i know i am awesome. You deny it? Go to HELL.


p/s : i hate options. i hate choices. Have we declared? Answer me.



No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR