A Precious Day


Pagi yang tak berape nak cerah, bangun dalam keadaan yang, "Eh, amende yang aku mimpi tadi?"
Ade ke aku mimpi ade orang confess ke aku through email. Bangun tido teros cek email kat phone! Kelakar nak mati boleh? HAHA, awat lah Mael Korea nih masok dalam mimpi aku. Lulz

Hari nih mak ayah sibuk kat surau, preparing dishes for someone's wedding. Dan aku dah muak dua hari makan lauk kenduri, tapi aku telankan jugak. Lapar okayyyyy. Lepas ayah aku balek, aku pon cakap, "Ayah, malam nih makan kat luar, Ating nak siakap tiga rasa, ayah belanje." #LikeABoss 
Well, bila Ayah diam, it means yang dia setuju! haha

Dan, untuk memastikan keinginan aku dimakbulkan ayah, petang tuh saje gedik dengan adik aku dulu, nak ajak dia photoshoot ler konon. Pakai baju cun siap-siap, then malam boleh teros keluar, kan? Dah dua bulan takde gambar baru! Dahlah photographer sebenar busy! Tapi aku pulak buat hal, time tuh lah takde baju/tudung yang sesuai nak padankan. Kejap nak, kejap taknak keluar. Memang kene marah lah dengan adik aku satu petang tuh. But finally jadik jugakkkk. Pegi are Seremban jeeeewww!

Without editing, without retouching, let me show you all my gedik pictures

perempuan melayu terakhir tak? tak dapat terakhir, kedua terakhir pon jadik lah :P



gigi dah tak cantik, nak menunjuk pulokkkkk

gilossss

bajet ayu gituuuuu















salah fokus, hoho











honestly, aku sendiri tak sangka aku berani buat mimik muka yang gilerrr,
and seriously aku takkan pakai this peplum dalam UIA, segan lol! sebab aku sedar diri, aku memang tak sesuai pakai peplum! haha

and guess what!

thanks encik google!

Finally ayah tak menghampakan permintaan anak dia yang comel lagi cun nih!
lol, takde gambar satu family :( 
But, i'm happpppppppppppppy!
Ayah, thank you soooo much!Lepas nih, Tab Ating pulak tauuuu. HAHA

Last, but not least, the chosen one!



"Sometimes, you just gotta look back at your past and smile at how far you've gotten"



No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR