the wedding :)

patotnye, minggu nih aku tak boleh balek! sebab banyak gile kerja yang nak kena setelkan!
tapiiii, sebab akak aku nak buat kenduri sikit untuk anak dia, so i have to!
nak jugak makan banyakkkkkkk!

so, dengan balek yang sangat lengganggg, laptop pon dengan berani mati aku suruh someone pegangkan, sampailah jugak rumah tercinta nihhh! so sekarang nak update wedding sepupu aku yang meletoppp nihh :)

yesss, kak Teha and abang Hafiz!



family kak Teha, yessss, adek beradik dia semua lelaki :)

nice shot!

aku sebenarnye dah pergi sebelah perempuan so rase malas nak pergi yang sebelah lelaki, tapi disebabkan buat dalam dewan, no matter what, aku WAJIB pergi!
HAHA, sebab aku tak pernah merase wedding dalam dewan!
so, dewan MBSA Shah Alam, dah pon aku jejak!
VVIP seat lagi tuhhhh!
seronok kan air orang tuangkan, nasi orang cedokkan?
like princess :)

jam pecah oiiiii!







entah ape lah ayah aku borak dengan orang catering tuhhhh
yesss, mak aku dengan orang sebelah tuh adek beradik!
dalam ramai-ramai aunties and uncles yang aku ade,
dengan dyorang la yang aku boleh masok 
sebab dyorang baek sangat, sangattttt:)


seeeeeee? Masjid Shah Alam eh tuh??

hanafi with his girlfriend :)
nice kan?
even aku kene remove :(
sokay la, aku paham adat orang bercinta
tapiiii, kitorang seupu kottt
jangan salah paham ye kak Hunny :)

ok kak Teha, selamat pengantin baru,
semoga dilimpahi rahmat-Nya, dan berkekalan hingga selamanya
Alhamdulillah, nikmat perkahwinan bukannye sikit
tanggungjawab semakin besar,
semoga bahagia dengan pasangan pilihan hati :)

p/s : to someone, aku maafkan kau sebab aku tau semua orang buat salah tapi kalau aku tau kau orangye, takkan aku teragak-agak bagitau semua orang ape yang kau dah buat kat aku :)



No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR