BBA Bonding Time

Assalamualaikum semuaaaa
Yayyyy shida kembali aktif dalam aktiviti blogging diaaaaa

But korang kena atau jugak, aku ada 2 submission project + presentation untuk setiap 6 subjek yang aku amek. So minggu depan jadik zombi full time paid. Kahkah, k k aku ceghitaaaa

So, I was assigned to plan a bonding time for my BBA Council. BBA is stands for Bachelor of Business Administration. So dalam council, kitorang ada dalam 22 orang. Si, iolls kena lah buat event nih successful sebab sejujurnya aku pon tak kenal dyorang nih sangatttt.

Masa memula nak tanya masa available dyorang kemain payah, serius! And memula tuh kira dah macam 20 orang jugak yang on. Lepas tuh last minite ramai yang cancel. Honestly, aku kecewa. Yela, aku susah susah plan nak buat ape, tapi dyorang taknak involve. Yang ada reason munasabah tuh takpela, yang tak tu. Haaaa

K takpe la, aku positivekan diri aku, dengan ada nya 13 orang nih, aku akan buat jugak program nih jadik meriah.

so, nih kitorang. Aku memang saja nak dapat attention dok center.

Haaa yee, kitorang import budak engine datang tolong, thanksss

Time games takde sape amek gambar, so saddddd.
Kitorang main 4 games je. Permainan dia adalah, Hakim Harimau Pemburu, Zassss Tanggg, Bola beracun, and bang bang boom. 

And i dapat feedback dyorang cakap games best gilos!
Okay bangga kejapppp, padahal tuh idea Amir. HAHA



BBQ Time. 
Thanks Rizman dan Luqman, tolong basuh dan perap ayam.
Thanks jugak Ruhila sebab masak makaroni.
Sumpah sedap wehhhhhh


Yayyyy!

Paling suka gambar niiii


With Ainul. We are Nogorian. Hehe

Mainbord BBA Council!

Saja posing dengan boss!

So, thank you sangat sangat kat semuaaaa sebab sudi luangkan masa dan tenaga dalam menjayakan aktiviti bonding kita. Sumpah best gila sampai gelak tak henti henti. Sampai berdarah lah kaki haaaaaa
So, harap ukhuwah kita tak stop kat sini je, InsyaAllah next bonding buat lagi gempak okayyyyyy!

So, terimalah gambar gambar gediksss i!

Best feeling ever. Thanks photographer!



Bajet posing ala ala kat Surabayaaaaa

Shida gemokkkkk! Okay byeeee
See you guys again later! Chowww sinnn chiiii!




p/s : I literally and technically can accept all my past is past. Don't try to bring it back. I don't want to be hurt anymore.

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR