Mentoring Project

Atas sebab sebab yang tak boleh dinyatakan, maka aku akan kurangkan bebelan, description, details about this programme. Biarlah gambar yang menyatakan segala-galanya.

so, before bergerak ke tempat kejadia, terserempak dengan my senior yang tengah buat practical di Teregganu


abang Anas yang kejammmm~


on the way ke sana, berhenti berehat sebentar. Perjalanan 3 jam okayyy.
Nasib baik ade Aidil dengan Dila yang tak tidur melayan aku.
Kalau tak dengan aku aku sekali membuta~

comot shida comottttt~


elok sangat anak dara makan berdiri, huhu



and finally, we were here!!!

kerana JASA, kami rapat

kite takde bakat nak jadik cikguuuu, sobsss

sesi penerangan dari guru sekolah

rajinnya adik adik ku membersihkan kelas.


peace yawwww


haaa, dengar cakap kak Khai ye adik adik :P

shida nih potpet potpet jeeee



nice. Semua dengar cakap aku :)

kalau nak tau nih ape, tunggu k!

and this is my group!
group paling cool yawwww


macam tengah bagi makan kat anak anak. haha

eh, i tengah discuss dgn Encik PM nih, shuhhhh shuhhhh! HAHA

facilitators :)


akward moment wehhh

sebelum tidur, try buat eksperimen gunung berapi untuk module esoknya.

okay, sekian hari pertamaku, mari saya sambung hari kedua puleeeee :)

kita mulakan hari kita dengan senyuman,
semangat merah membara,
mengharapkan semuanya berjalan lancar.
dan kusangkakan panas hingga ke petang
rupanya hujan kilat petir banjir di tengar hari,
tak berhenti henti!





Nampak tak aku kat depan? haha





inilah satu satunya budak yang rapat dengan aku,
suka membahan dia nih.
aku salah siket je, habis kene dengan dia

gwiyomi? ohh tidakkkk

amboiiii, licin gilosss

haha Alif kena ikat mantaaaaa!


dan ini gambar baru bangun tido okayyyyyyyyyy


bajet sweet ler tuh konon~ haha

tekunnya! Bagus! Teruskan!


sesi membuat eksperimen



dan kerana ini, kerana ini lahhhhh!!!!

jaga checkpoint explorace yawwww

haaaa, excited sangat. Kan dah jatuhhhh

Alif dan Ayonggggggg.

Fuiyooo, sweet lettew Abang Jai!

Cikgu Awatif in da house yawwww


Nama dia Jahhhh!

Tamat sudah hari kedua. Jom sambung hari ketiga!
Waktu pepagi nih I takde, I bangun lambat, sebab Sofiy kejut bangun tido main-main! HAHA! last last dia bunyikkan siren, semua bangun tergesa-gesa!
Penyudahnya pukul 8 baru dapat mandi.












okay, nak cerita kejap part sini.
Masa bangun pukul 6.30 pagi tuh, aku dengan baru bangunnya,
dengan gedik plus mengadanya, tanpa segan silu suruh Aidil charge phone aku.
Yang paling aku terkejut, dia pon amek henpon aku tanpa mengeluarkan suara
Pukul 8 aku amek balek phone tuh,
check phone ade satu mesej, hewhew
"Makan2...."


friend forever till Jannah tauuuu :')
walaupun aku dah keluar :(



Faiz serius boleh jadik model! Menjadik kottttt!
HAHA

so nak tau ape yang dah aku lakukan di hari pertama?
check this out!

AMARAN KERAS! MOHON JANGAN GELAKKAN SAYA!

so, untuk awak awak semua.
this is my proper response on that day.

I know, i've made a lot of mistakessssssss! But do you know that, we can learn something from our mistakes? Aku tak sempurna. Aku banyak kekurangan. Sungguhpun berpengalaman memegang jawatan sebagai PC, tak bermakna semua program lepas lepas nih aku akan terus perfect jalankan tugas. Nak ikut tak puas hati, aku banyak tak puas hati. Tapi aku pilih untuk diamkan diri dengan harapan kita masing masing akan terus mengingatkan antara satu sama lain.

Betul cakap Encik Pres, nak menegur seorang perempuan bukanlah mudah. Lagi lagi kalau teguran tuh datangnya dari seorang lelaki. Just want to share something, kalau seseorang itu menegur kesalahan/tingkah laku kau di khalayak ramai, itu boleh dikira menghina. Tapi kalau dia tegur kau face to face, one by one, personally, maknanya dia betul-betul sayangkan kau dan nak kau berubah!

Bila dikenangkan balek ape yang jadik malam tuh, aku memang terasa. Korang umpama menjatuhkan aku secara beramai-ramai depan semua orang. Layakkah ini dipanggil sebagai teguran? Terus terang hati dah tak terpaut dengan benda nih lagi. Even ramai pujuk aku jangan keluar, tapi ade ke lagi tempat aku di hati korang? Apa guna kita dalam satu organisasi kalau hati tak bersatu? So, I'm back off because I don't see any chemistry between us.

dan sebab nih jugak, aku TERabaikan groupmates Marketing aku.
seriously, not worth at all.

so, to all of you, let me go?

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR