Perkampungan Menara Gading Negeri Sembilan 2012 (PMGNS'12)

   Assalamualaikum guysss, how are you todayyyyy?
just fine? GOOD!
okay, kali nih nak cerita pasal PPINS kesayangan aku dunia akhirat nih..
so PPINS ade lah menganjurkan satu program besar yang mana aku rasa siape yang tak join sangat lah rugi!
KENAPA? WHY? LI MAZA?

sebabbbbbb...
|
|
|
|
|
|
|
|
V


  • aku rase program nih dapat dedahkan kat pelajar-pelajar form 5 and pra-universiti macam mane kehidupan kat universiti
  • korang dapat asah bakat kepimpinan yang ade dalam diri korang. Mana tau sebelum nih korang tak sedar korang boleh memimpin, sekali jadi MPP kat U korang nanti! HAHA!
  • korang macam tak pernah pergi program lak, selalu ape yang korang dapat???

yeahh, junior SMAD KLANA ade wakil!
aku sebagai senior terase bangga sekejap! HAHA

k, yang bestnye jugak, program nih buat kat UiTM Kuala Pilah Benting! kek Nismilan tuh haaa!
yang aku tak tahan, macam mana bebudak nih nak keluar outing, jalan-jalan ke, serius aku rase takde life langsung! punye lah ceruk gileeeeeeeee, dengan taik lombu yang bersepah kat tongah jalan tuh buek den ghaso taknak jojak lagi dah UiTM tuhhh

tapi sekali dah sampai, fuhhhh! sumpah cantik! besar! facilities pon nampak baru! tapi pak guard eh sumpah gatal! sooo, firstly, aku masok bilik dia! masok-masok jer teros nampak katil eh macam nih?

what's your first impression haa when looking at this picture?

then, ada lorong macam nih. Nampak tak ada pintu bilik tuh? ada lagi 3 bilik kat belakang, 2 tandas, 1 bilik mandi :)

not bad walaupun sebenarnye kat dalam tuh kotor gileeeeeeeeeeeeeee!
cleaner maneeeeeeeeeeeeee?


k, nampak tak sinaran kerajinan yang terpancar di wajahku?

teringat abang Muiz tanya : "Eh, nih Surau ke Masjid?"
jawab Abang Razi "Nih Pusat Islam."

nih lah rupa Pusat Islam :)



perghhh, budak nih bagi tazkirah, 3S!
Simple, Sempoi, Style!
dia cakap "Kalau sembahyang 30 rakaat sehari pon tapi kalau niat tuh nak riak, Go to Hell la!"




barisan fasi yang comel-comel belake :)

tiga jejake yang kadang-kala buat aku geram, yang ade mase buat aku happy :)


so, malam tuh macam biase lah, ade program Ice Breaking!









sweet sesangat tengok Abang Razak dengan Kak Izzah :)


k, nih Abang Eby yang snap! 
sepanjang program aku tak pakai ape-ape foundation pon, tak sempat
*confession

k, thank you abang Eby :)

yang sedihnye, aku sempat ade kat sane sampai Sabtu pagi je, sebab Ahad tuh aku ade mid term, last paper!
rajin kan lecturer aku buat exam hari Ahad yang patotnye hari untuk aku bergoyang kaki kat bilik! so, tak dapat join dyorang :(



barisan fasi dan committees :)


niceeeeeee! me loikeeee :)

k, untuk warga komiti dan fasi PMGNS 2012, shida dengan serendah-rendahnye memohon seribu kemaafan kalau sepanjang program, shida tak bagi komitmen yang sepatotnye, dengan meeting banyak kali tak datang, dengan join sekerat hari jeeeee, balek pon tak jumpe sesiape, yang kononnye nak turun QIAM pukul 5 suku, tapi pukul 6 baru nak turun, harap dimaafkan.

Tahniah untuk semua! Finally we did it! InsyaAllah next program shida join full!

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR