sem baru, semangat baru =)

**entry takde gambar**

ok, baru dua hari start kuliyah, aku teros balekkkkk rumah!
honestly, aku tension kat sane!
dengan staff UIA, dengan students UIA, everything pasal UIA semua buat aku tension!
aku daftar 7 subjek, 18.5 credit hour :)

  • Management Accounting Fundamentals
  • Business Mathematics
  • Principles of Macroeconomics
  • Foundation of Islamic Economics
  • Information Technology
  • Foundation of Islamic Finance
  • Study Circle 2


mase aku daftar subjek2 nih dulu, semua lecturer ok je, tapi sekarang SEMUA bertukar!!!
sorang dari Syria, sorang dari Afrika.

yang dari Afrika tuh sumpah lah buat aku gelak dalam kelas. Mana taknyeeee, aku mengutok slank Afrika dia tuh! Padan muka kalau kau gagal subject Maths shidaaaaaa! Mengutok jer kerja kau! Nak tau beza slank Afrika dengan Malaysia? meh sini aku listkannn.

question = quecen
equation = equecen
first = forst
assume = azzume
intercept = intensef
come = kom
around = aran

so, kalau lepas nih slank english aku hancussss, semua sebab lecturer kesayangan aku nih :)

ok, tuh subject Business Mathematics! Ni pulak subject Information Technology! Perghhhh, kelas aku bapak jauhhhhhhhhhhhhhhhh dari hostel! aku kalau boleh nak rakam perjalanan kitorang pastu nak upload kat fesbuk! nak buktikan betape jauhnye kelas aku! sampai je kelas kompem berpeluhhhhhhhh! lepas habis kelas tuh, aku ade 10 minit je untuk berlari berkejaran ke econs department! ah, gerammmmmmmmmmm! Last-last aku naik teksi! aku kan memang anak orang kaye! >_<

ok dah, tamat sudah segala-gala yang nak aku muntahkan! now heading to Muar Johor! ade wedding sepupu :)

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR