My First Entry :)

well, ni blog kedua aku (setelah blog utama dijahanamkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab) nak tau kenape?

ok, kalau boleh cer korang bukak link nih

www.shidalurve7408.blogspot.com

haaaa, dapat tak dapat takkkkkk?
ok, tak taulah kalau ade yang dapat! tapi serious aku tak boleh nak access langsung belog tuh!
nak update pon satu haram tak boleh!
bila bukak link tuh, akan keluar website nih!


ok, aku tak tau ape kejadah Ripway.com nih semuaaaaaa!
swear sedih gile bile blog aku jadik macam nih!
yang paling sadis kenangan aku yang dulu-dulu tuh habis macam tuh jerkkk!
huhu, takpelah, bak kate roomate aku, belog baru, orang baru! HAHA
tak taulah ape maksud dia sebenarnyeeeee!
ok, cukuplah nih sebagai starting untuk belog baru!
k, that's it, Assalamualaikum w.b.t. :)

No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR