Salam Aidil Adha :)

Amatlah susah untuk bergambar satu keluarga di perayan perayan yang mulia seperti ini.
Dan tahun nih, buat kali pertama selepas berkahwin, kakak aku yang sulung dapat sambut raya haji kat sini. sebab before this, selama hampir 11 tahun (kot) dyorang beraya kat Kelantan je. Haha kesiannnn. (kepada bakal suami, sila jangan tiru perangai abang ipar saya nih. haha)

Jadi mempersembahkannnnnnn,
keluarga besar kebabom sayaaaaaaa
tarraaaaaaa








sempat je si Ekha nih tauuuuu!

Lepas susun segala perabot ke susunan yang asal, tetibe ada orang panggil dari luar rumah, bila keluar jeeeee, ohhh kawan aku masa kekecik dulu.
Memperkenalkan,

Nur Syahirah binti Rosli.


Lepas tuh nampak je camera, teros diajaknya bergambor.
Bergambor ala-ala mintak penampoooo.
Saksikan.



bajet ayu kejappppp

yang nih paling sengal aku rasaaaaa. HAHA






Lepas dah puas camwhore kat rumah aku, si Syiro nih ajak beraya rumah nenek dia pulakkk.
Haaa cite dia, masa aku kekecik dulu, aku rapat kot dengan sepupu sepapat Syiro nih.
selalu main sesama. Main monopoly, Jutaria, Bingo, Scrabble, Pictionary, UNO, semua benda aku merasa kot duluuuuu.
Tapi tuh dulu. Sekarang bila dah besar?

Haaaa amekkawwwww!

dari kiri Haziq, me, Aina and Athirah
dan saya paling tuaaaaa




sekian, hari raya Aidil Adha sayaaaaa.

p/s : Nampak begitu hambar sekali penulisan saya bukan? Macam ada orang yang meragut kebolehan menulis saya, Allahu. Mana hilangnya?


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR