Anjakan paradigma!

wohaaa! k, hati yang rabak, aku rawat sebaik mungkin!
so, hasilnye sekarang, much better than before!

Dah seminggu lebih tak facebooking. And rase macam "Eh, aku ke nih?" I mean, biar betol aku boleh hidup tanpa fesbuk? Then, bila dah seminggu lebih menghilangkan diri, ramai pulak yang bertanye. Wah, terase diriku begitu berharga. Ya Allah, betapa aku bersyukur dikurniakan mereka-mereka yang begitu concern pasal aku. Terima kasih ya Allah :)

And facebook? Okay, aku taknak pakai dah setakat ini. Mungkin salah satu cara untuk melupakan. So, papehal, tweet je lah aku ye :P

Well, tak sangke sebenarnye. Perubahan diri yang berlaku agak mendadak. Allahu. Sampai bila Shida? Sila lah berpijak di bumi yang nyata. Tak semua yang kita miliki, akan kekal menjadi milik kita. Kadang-kadang Allah bagi pinjam sekejap je, lepas tuh Dia tarik balek. Dan kemungkinan besar Dia akan gantikan yang lebih baik. Pujuklah hati agar bersabar.



Terkejut. Sebab dah ade dua kain baju kurung yang longgar. Tak pernah jadik pon sebelum nih okayyyy! And I keep asking why? Dengan selera makan yang hilang begitu sahaja. Dah sebulan berlarutan. And dalam diam aku pergi timbang berat badan! And I lost 2kg. Sekali lagi aku merungut. Kenapa? 


No comments:

 
COPYRIGHT@ASHIDAMDANUAR